موفقيت چيزي نيست جز طرحى که به خوبي برنامه ­ريزي شده باشد. کليد موفقيت به عنوان يک مشاور، داشتن درکي از کسب و کار است. با اين حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسي مورد نياز براي ايجاد يک طرح موفق هستند.
در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلي است که شما بايد آنها را براي کسب موفقيت به عنوان يک مشاور املاك توسعه دهيد.


 


پنج ستون موفقيت يک مشاور املاک به عنوان پيش درآمد آموزش بهره مندى از ابزارهاى نوين



در اينجا نحوه­ ى آماده شدن يک مشاور املاك براي رسيدن به موفقيت و ابزارهايي که براي جذب مشتري راغب، تنظيم ليست و فروش بدانها نياز دارد بيان مي­ شود.
موفقيت چيزي نيست جز طرحى که به خوبي برنامه ­ريزي شده باشد. کليد موفقيت به عنوان يک مشاور، داشتن درکي از کسب و کار است. با اين حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسي مورد نياز براي ايجاد يک طرح موفق هستند.
در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلي است که شما بايد آنها را براي کسب موفقيت به عنوان يک مشاور املاك توسعه دهيد.
 5 ستون موفقيت در املاک و مستغلات 
1 - بازاريابي مشتري راغب (Lead Marketing) 
2 - بازاريابي تنظيم ليست (Listing Marketing) 
3 - بازاريابي ارجاع (Referral Marketing) 
4 - بازاريابي بانک اطلاعاتي (Database Marketing) 
5  - مديريت فردي (Personal Management) 


شما بايد يک استراتژي براي هر ستون داشته باشيد و در هر يک از اين ستون ها، بايد ابزار مورد نياز براي کسب نتايج را داشته باشيد.                      
  
 1 - بازاريابي مشتري راغب (Lead Marketing)


                                             
شما بايد يک استراتژي بازاريابي داشته باشيد که مشريان احتمالي را تشويق کند تا با شما تماس بگيرند. با اين حال، تماس تنها از طريق تلفن انجام نمي­ شود زيرا مشتريان احتمالي دوست ندارند زياد تلفنى با مشاوران تماس بگيرند 
بنابراين شما نياز به يک روش راحت تر براي تماس با مشتري راغب داريد، از قبيل:
الف) وب سايت هاي شخصى 
ب) وب سايت­ هاي آژانس ­هاى املاك 
پ) وب سايت ­هاى آگهى محور خانه 
ت) وب سايت ­هاى مشاوران املاك برند 
ث) آگهى­ هاى خريدار و فروشنده ­ى خانه 
ج) گزارش­ هاى معاملات خانه 
چ) ابزارهاى فضاى مجازى چون تلگرام، اينستاگرام، يوتيوب، آپارات، پينترست و. 
  
  
2 - بازاريابي تنظيم ليست (Listing Marketing): 


 


اين هفته، چطور ليست ­ها را دريافت مي­ کنيد؟ چگونه جريان ثابتي از مشتريان راغب را حفظ مي ­کنيد؟ با استفاده از ابزارهاي تنظيم ليست، مانند: 
وب سايت­هاى رايگان آگهى­ هاى خريد ملک و فروش و رهن و اجاره ملک
1 - وب سايت گزارش ليست مشتريان 
2 - وب سايت گزارش املاک فروخته شده در بازار 
3 - وب سايت گزارش فروشنده­ ها و موجرين 
4- داشتن سيستم­ هاى پيشرفته مديريت ارتباط با مشترى (CRM)
  
3 - بازاريابي ارجاع (Referral Marketing)
تصور کنيد  که زمان و پول خود را براي جذب مشتري راغب سرمايه گذاري کرده ­ايد  و سپس  مشاهده کنيد که همه آنها را از دست داده ­ايد،  زيرا با آنها ارتباط برقرار نکرديد. اين دقيقن همان چيزي است که در رابطه با مشاور و مشتريان راغب او اتفاق مي­ افتد. 
 تحقيقات اثبات کرده­ اند که شما بايد نام خود را حداقل 3 بار در ماه به مشتريان راغبتان گوشزد کنيد تا آنها بتوانند با شما معامله کنند. 
شما بايد ابزارهاي زير را در برنامه بازاريابي ارجاعي خود داشته باشيد. هر ابزار به عنوان يک يادآور براي بانک اطلاعاتي شما از اينکه شما چه کسي هستيد و چه کاري انجام مي­ دهيد، استفاده مي­ شود. 
1 - وب سايت خبرنامه 
2 - وب سايت فهرست­ هاي جديد 
3 - وب سايت املاک تازه فروخته شده 
4 - وب سايت نمونه کارهاي شخصي 
5 - وب سايت مشاور 
6 -صفحه اصلي اينترنت براي مشتريان راغب و مشتريان 
-7 هرگونه فعاليت مفيد براى برند سازى شخصى
  
4 - بازاريابي بانک اطلاعاتي (Database Marketing): 
چگونه با مشتريان و مشتريان راغب خود در تماس باشيد؟ شما نياز به يک بانک اطلاعاتي داريد که به شما اجازه مي دهد تمام ابزارهاي خود را در يک مجموعه جمع کنيد. اين بانک اطلاعاتي بايد مبتني بر ارايه گزارش­ هاى مستمر باشد. اين بانک اطلاعاتي همچنين بايد به طور خودکار اطلاعات تماس مشتريان راغب، از جمله شماره تلفن، آدرس و نوع درخواست آنها را جمع­ آوري کرده، و سپس اين اطلاعات را به صورت خودکار در بانک اطلاعاتي شما ذخيره کند. 
  
  
5 - مديريت فردي (Personal Management): 


 



اگر شما براي موفقيت برنامه ريزي نداشته باشيد، موفقيت شما نااميد کننده خواهد بود. تمام کسب و کار املاک و مستغلات شما بايد درون يک نرم افزار خوب و آسان نوشته شده، قرار گيرد که به شما در مديريت موفقيت تان کمک كند.


 نويسنده: جسيم قادى


خدمات سايت ايران مسکن


مشاور حقوقي


مشاور سرمايه گذاري


مشاور املاک


خريد ملک


اجاره ملک


ملک مسي


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : موفقيت ,سايت ,بازاريابي ,بايد ,راغب ,marketing ,بانک اطلاعاتي ,مشتري راغب ,داشته باشيد ,مشتريان راغب ,نياز براي ,بانک اطلاعاتي database ,اطلاعاتي database marketing ,فردي personal management ,ارجاع referral marketing
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ابتهال امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان گلبرگ یاس دست پیچ شركة نقل اثاث گروه آموزشی پژوهشی تکتو وبلاگ رسمی مجتبی کاویان نمایندگی محصولات عش آموزش سئو در ایران